Nova istraživanja pokazuju kako Facebookove fan stranice s preko 500.000 fanova imaju najmanji doseg, odnosno jedan post doseže tek nešto više od 2% fanova.
Facebook (Foto: Arhiva)
Naravno ovo je vrlo drastičan pad u odnosu na zadnjih nekoliko mjeseci, no stranice koje imaju manje od 500.000 fanova još uvijek imaju doseg od 6.15% što nije sjajno, no opet je više nego 2%.
Sve je ovo dio Facebookovih promjena algoritma koji su zahvatili sve stranice kako bi se povećali prihodi, odnosno kako bi brandovi ulagali više novaca u marketing svojih postova.
Istraživanje koje je proveo Ogilvy, a koje je bazirano na 106 Facebookovih stranica, pokazuje kako doseg pada iz mjeseca u mjesec i to vrlo intenzivnim tempom.
Sve je ovo dio Facebookovih promjena algoritma koji su zahvatili sve stranice kako bi se povećali prihodi, odnosno kako bi brandovi ulagali više novaca u marketing svojih postova.
Istraživanje koje je proveo Ogilvy, a koje je bazirano na 106 Facebookovih stranica, pokazuje kako doseg pada iz mjeseca u mjesec i to vrlo intenzivnim tempom.
0 komentari:
Objavi komentar